Stil de viață

Show_hair_app
Stil de viață

Secretele unui păr strălucitor și frumos

Orice femeie își dorește un păr frumos și strălucitor – de aceea este considerat o „bijuterie” în aspectul fiecărei femei. În prezent, însă, majoritatea femeilor se plâng de părul lor tern, fără viață și uscat. Hair stilistul Konstantinos Malss ne oferă sfaturi utile, pentru ca părul nostru să prindă din nou viață și să strălucească.
Părul este „atacat” în fiecare zi de factorii de mediu (poluare, soare, calitatea apei), cât și de nenumăratele chimicale din produsele de îngrijire a părului (șampon, fixativ, vopsea etc.) pe care le utilizăm zilnic. Situația se înrăutățește după vară, atunci când marea și soarele deshidratează părul. Nu vă panicați însă – în următoarele rânduri, vă vom ajuta să recunoașteți greșelile ce dăunează sănătății și aspectului strălucitor al părului dumneavoastră, oferindu-vă soluții ce vor da părului dumneavoastră… „sărutul vieții”!

Greșeli frecvente…
- Nu avem grijă de părul nostru așa cum avem grijă de piele, spre exemplu: „Nu este bine să părăsim casa de dimineață fără ca rutina noastră de zi cu zi să includă și îngrijirea părului”, afirmă Dl. Malss.
- Spălarea zilnică a părului: Atunci când aplicați șamponul, trebuie să spălați numai rădăcinile. Spălarea zilnică pe lungimea părului folosind șampon îl poate afecta. O altă greșeală pe care o facem de regulă, conform Dlui. Malss, este faptul că nu clătim rădăcinile suficient bine.
- Coafare: Căldura poate conferi un aspect neted și îngrijit, însă dacă procesul este realizat fără utilizarea unor produse corespunzătoare de protecție a părului, sănătatea acestuia este afectată.
- Colorarea părului: În special atunci când este vorba de schimbări radicale de culoare, vopseaua poate dăuna părului.
- Stres: Acesta este inamicul interior al părului. Atunci când ne aflăm sub stres constant, organismul nostru produce mai mult testosteron, hormonul masculin ce are un efect negativ asupra foliculilor de păr.
- Poluarea și fumatul: Dacă fumați și locuiți într-un oraș cu o cantitate ridicată de gaze de eșapament, există șanse mai mari ca părul dumneavoastră să se deterioreze și să devină mai fragil.- Descurcarea: Utilizarea periei necorespunzătoare pentru descurcarea părului după spălare poate deteriora părul.

… și soluțiile

  • Nu vă spălați pe cap cu apă prea caldă sau prea rece: „Tensiunea afectează echilibrul părului. Acesta este motivul pentru care este important să vă spălați părul cu apă la temperatura corpului până când se elimină tot șamponul, realizând ultima clătire cu apă rece”, afirmă expertul.
    Aveți încredere în specialistul dumneavoastră: „Afirmați că VĂ IUBIȚI PĂRUL și noi îl vom iubi deopotrivă! Hai stiliștii vă pot oferi sugestii referitoare la produse pentru păr și alimentație ce acoperă orice nevoie și vă pot ajuta să obțineți părul la care visați!”, spune Dl. Malss.
  • Protejați-vă părul de soare.
  • Utilizați produse speciale pentru refacerea părului.
  • Întreținerea tunsorii. "Părul nu este tuns pentru a-l scurta, ci pentru a obține un anumit stil de coafura! În cazul părului ce crește lung, spre exemplu, nu îi vom lua din lungime, ci îl vom tunde perimetral, pentru a menține volumul, mobilitatea și textura acestuia. Tunsorile geometrice necesită o întreținere mai frecventă (la 40 de zile), în timp ce tunsorile mai relaxate necesită o întreținere mai rară (la fiecare 2, 2,5 luni)”, afirmă expertul.
  • Nu uitați masca: Există numeroase produse de păr pentru hidratare intensivă ce vă hrănesc părul și îl protejează în mod eficient împotriva electrizării, conferindu-i… un aer nou!
  • Nu vă supraîncărcați părul: Evitați folosirea foarfecelor și a uscătorului de păr câteodată, lăsați părul natural.
  • Acordați atenție alimentației: "Alimentația din prezent nu este suficient de bogată în substanțe nutritive! Mesele servite în grabă ne privează de nutrienți valoroși”, declară Dl. Malss.

Sănătatea părului este strâns legată de ceea ce alegem să mâncăm. Nu este de mirare faptul că părul își pierde vitalitatea și strălucirea atunci când o persoană consumă alimente sărace în nutrienți. Încercați să introduceți în dieta dumneavoastră mai multe alimente bogate în acizi grași sănătoși precum uleiul de măsline, avocado și somon. Pielea scalpului va fi hidratată în modul cel mai natural posibil. Dacă nu mâncați corespunzător și alimentația dumneavoastră nu este echilibrată, asigurați-vă că umpleți „golurile” cu suplimente alimentare potrivite.

 

 

Cine este expertul

Konstantinos Malss s-a născut în 1959 și lucrează ca hair stilist de 30 de ani. Cunoaște foarte bine nevoile părului și reprezintă o prezență constantă în centrele de coafură din Grecia și din străinătate. De asemenea, acesta predă în cadrul mai multor programe de instruire în domeniu, unde sunt transmise cunoștințe și aptitudini noilor stiliști, cu privire la nevoile contemporane ale părului.

Acesta lucrează pentru compania Virginia Constantine și este trainer la Hair Education Virginia Constantine.

Tel. 2108211111, e-mail: info@virginiaconstantine.gr, web: www.virginiaconstantine.gr